Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 6 15:01:34 CEST 2008

To muze byt pravda a nemusi. Zalezi co se od toho chce a to porad nezaznelo.

Dle meho by bylo jako dobre zadani pozadavku toto:
prekonat neznamy teren na trase A-B-A s tim, ze v bode B ma robot
vykonat nejakou cinnost (treba odebrat vzorek pudy)

Jedine info predane robotovi by byly souradnice A a B a cinnost v bode B.

Na to by melo stacit GPS, blizky radar pro zjisteni stereomapy blizkeho
okoli (neco jako maji netopyri) a naklonomer, aby to nekam nespadlo.
Plus nejake chapadlo-ruka.

Pak me nemusi zajimat nejake mapy a kamery.

Radek Vicek