Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 6 15:12:36 CEST 2008

Co jsem videl tak by se nejvic hodila detekce okraju silnice. Pokud to
nejaky senzor bude umet tak je to maximalne par set bytu jednou za
vterinu. Podle toho se da uz velice uspesne pohybovat a datove toky
jsou nepatrne.

Ales Prochaska