Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 6 14:10:09 CEST 2008

Ja jsem rozhodne pro takovouto distribuovanou inteligenci. Ze sw praxe
vim, ze toto je nejlepsi architektura pro systemy kterym se slusne
rika "vyvijene evolucnim pristupem" a neslusne "slepence". Vsechno to
nacpat do jednoho procesoru znamena znacne az nezvladnutelne potize s
koordinaci vyvoje sw. A nedelam si iluze, ze by to nebyl hardwarove
softwarovy slepenec :-)

Ales Prochaska