Re: OT: Plane filozofovanie nad rozliatym mliekom resp. rozmaznanymi studentami, was: Roboticky den

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Květen 4 09:39:27 CEST 2008

Cetl jsem citat:
"Student neni nadoba kterou je potreba naplnit ale pochoden kterou je potreba zapalit."

Tak studenti co se te akce (nevidel jsem to, bylo by mozne nekde vystavit nejake zaznamy,
resp. jsou uz nekde vystavene?) zucastnili IMHO alespon doutnaji.

Kdyz se zucastnuji setkani absolventu vzdelavaciho ustavu kterym jsem mel to poteseni
prolezt, mam dojem ze nekterym pedagogum zalezi na jejich odbornem rustu, grantech
apod. studenti jsou pro ne jen pritez. Nastesti je takovych mensina - alespon doufam.