1.5 stop bit (RE: Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Březen 20 14:23:38 CET 2008

Nepomohlo by bitove synchronizaci, kdyby se pouzilo 1.5 stop bitu?
Prijimac stejne cte stav RxD trikrat. Musel by kontrolovat, ze ve vsech
pripadech precetl stejnou hodnotu. Chybu by bral podobne jako framing
error.

Resilo by to jen detekci, nikoli spravnou synchronizaci. Vzhledem k
tomu, ze cast paketu uz stejne utekla, by to nemuselo vadit, pokud by po
paketu byla mezera.

Horsi to bude s praktickou implementaci. 8051 to bez hacku neumi. Win32 ma
definovane API, ale netusim, jak jsou na tom UARTy. UNIXy to podle
tcsetattr(3) neumi.

Toliko moje mala, vzhledem k poslednimu odstavci zrejme pouze teoreticka
uvaha :-)

Lada