Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Březen 20 14:17:33 CET 2008

Ved OK, uz som pripustil, ze 100% pravdepodobnost sa tym nedosiahne

>Tu by uz chcelo konkretny priklad, kedy zle...

Mozno sa priklad najde, beriem.

Mas pravdu, ze zalezi na aplikacii. Napr. pre jeden projekt s RFID, na
ktorom som robil, bolo ako checksum pouzitych 64 bitov z vysledku
SHA-1.

Vies, na druhej strane, keby sa vsade dala pouzit medzera ako
oddelovac, tiez by nevznikli protokoly zalozene na STX/ETX.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs