Jazyk "C" pro AVRka

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Červen 23 21:42:09 CEST 2008

Dobrý den,

pro vás jako začátečníka bude asi nejlepší CodeVision AVR. Verze
zadarmo má omezení kódu 2k, zato má docela přívětivý průvodce díky
nemuž snadno nastavíte registry podle požadovaného typu a potřebných
parametrů. Z tohoto programu se dá i programovat procesor, nevím
jestli máte STK200 přes paralelní port nebo jiný typ.

Zdeněk