Jazyk "C" pro AVRka

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Červen 23 21:47:14 CEST 2008

Takhle funguje CodeVision AVR. Oproti standardním céčkům má i některé
featury navíc:

- paměťovou třídu eeprom a flash. Proměnná se prostě založí v EEPROM, nebo
Flash a dále se s ní pracuje, jakoby se nechumelilo:-)
- wizard na založení programu (včetně obsluh přerušení) a inicializaci
procesoru. Neuvěřitelně šetří čas.

Jen je škoda, že neumí C++

PH

From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
    mozna to je zadelavka na flame, ale tak to urcite neni myslene.

    Pri svych pokusech o programovani jsem pouzivala Bascom, ktery je
docela fajn. Kdyz ale koukam nekam jinam, drtiva vetsina projektu je
psana v "C", cemuz ale moc, vubec, nerozumim.

    Chtela bych proto pozadat o doporuceni na nejaky "krok za krokem"
navod kde ziskat prekladac a jak jej pripadne nastavit. Nasla jsem na
webu vsechno mozne, ale rada si necham poradit od zkusenych, nechci
travit cas patranim po tom, proc mi to nefunguje. Bascom se stahne,
nainstaluje a muze se pismenkovat. Predstavuji si neco stejneho pro "C",
existuje? :-)