Jazyk "C" pro AVRka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Červen 23 22:02:46 CEST 2008

AVR studio + Winavr je docela OK, ma pruvodce, ktery zalozi projekt a
pokud je program v jednom souboru *.c, neni potreba nic resit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Monday, June 23, 2008 9:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jazyk "C" pro AVRka

Dne Monday 23 of June 2008 20:54:26 Saša Svobodová napsal(a):
> Hezky vecer,
>
>     mozna to je zadelavka na flame, ale tak to urcite neni myslene.
>
>     Pri svych pokusech o programovani jsem pouzivala Bascom, ktery je
> docela fajn. Kdyz ale koukam nekam jinam, drtiva vetsina projektu je
> psana v "C", cemuz ale moc, vubec, nerozumim.
>
>     Chtela bych proto pozadat o doporuceni na nejaky "krok za krokem"
> navod kde ziskat prekladac a jak jej pripadne nastavit. Nasla jsem na
> webu vsechno mozne, ale rada si necham poradit od zkusenych, nechci
> travit cas patranim po tom, proc mi to nefunguje. Bascom se stahne,
> [...]

Avrstudio a Winavr, v podstate je to tak, ze se nainstaluje jedno, druhe
muze se pismenkovat.
Konkretne vsak neporadim, protoze nepouzivam windows a tak jsem
"odkazan" na
jine zpusoby.
Je k tomu teda potreba jeste par znalosti, co se pise do hlavicky a co
ne a
jak se linkujou knihovny.
S tim uz tady poradi leckdo.
Navody k tomu jsou docela slusne, tusim ze i primo na strankach atmelu
nejaka
AppNote.

Jakub Ladman