[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury
gatilo
gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červen 12 10:39:24 CEST 2008
12.6.2008, 10:36:40
Chlazenim stlaceneho vzduchu zvysujete vykon, ohrivanim zase ucinost
motoru. Nevim co bylo ci nebylo u Warbece, ale prisavani ohrateho
vzduchu od vyfukoveho potrubi na i felda nebo s105/120
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
Pavel Kadečka napsal:
> 2008/6/12 Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
>> Máte pravdu, že by to mohla dělat řídící jednotka, však to v Eisenachu měli
>> už připraveno začátkem 80. let - i s řízeným vstřikováním, ale do výroby se
>> to nedostalo - to víte, zlepšovací návrh v té době, byl už ne o zvýšení
>> užitné hodnoty (a tím i ceny), jako tomu bylo ještě o 10 let dříve, ale už
>> jen o snížení výrobních nákladů. Tak se tam dal český karbec (co měl údajně
>> snížit spotřebu o litr, ale byl problémový co se týče ekologie - ten německý
>> nejde nastavit tak aby nesplňoval emise), změnil se rám (který nevydrží déle
>> než 10-20 let, pak upadne přední kolo), rozmístění v motorovém prostoru (to
>> jediné mělo přínos - byl tam předehřev vzduchu jako u trabanta)...
> Mám dotaz - k čemu je předehřev vzduchu? Dyk v některejch autech se
> vzduch naopak chladí - aby se zmenšil jeho objem a dostalo se do válce
> víc kyslíku.
> P.K.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list