[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury
Jaroslav Lukesh
lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 10:28:39 CEST 2008
S tím vzduchem máte pravdu, uvědomil jsem si to až teď, nešlo o předehřev
vzduchu, ale předehřev směsi. Když je warbec hodně zahřátý, tak s chová
jakoby měl povytažený sytič - proto se má warbec taky seřizovat po půlhodině
jízdy a raději na chudší směs, sytič se dá povytáhnout vždycky.
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
2008/6/12 Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
> Máte pravdu, že by to mohla dělat řídící jednotka, však to v Eisenachu
> měli
> už připraveno začátkem 80. let - i s řízeným vstřikováním, ale do výroby
> se
> to nedostalo - to víte, zlepšovací návrh v té době, byl už ne o zvýšení
> užitné hodnoty (a tím i ceny), jako tomu bylo ještě o 10 let dříve, ale už
> jen o snížení výrobních nákladů. Tak se tam dal český karbec (co měl
> údajně
> snížit spotřebu o litr, ale byl problémový co se týče ekologie - ten
> německý
> nejde nastavit tak aby nesplňoval emise), změnil se rám (který nevydrží
> déle
> než 10-20 let, pak upadne přední kolo), rozmístění v motorovém prostoru
> (to
> jediné mělo přínos - byl tam předehřev vzduchu jako u trabanta)...
Mám dotaz - k čemu je předehřev vzduchu? Dyk v některejch autech se
vzduch naopak chladí - aby se zmenšil jeho objem a dostalo se do válce
víc kyslíku.
Další informace o konferenci Hw-list