[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 12 10:46:08 CEST 2008


No s tou ucinnostou motoru to nebude take zhave, tych par wattov takto ziskanych sa asi nijako neprejavi.

Dovod sania od vyfuku (a aj to u modernejsich S105/120 bolo riadene klapkou ovladanou bimetalom, t.j. u tepleho motora sa to presmerovalo na sanie zvonka) je kondenzacia paliva v sacom potrubi studeneho motora (napokon, sytic je urceny tiez na kompenzaciu tohoto javu, avsak s negativnymi nasledkami na zivotnost oleja a v konecnom dosledku aj motora).

wek



>Chlazenim  stlaceneho vzduchu zvysujete vykon, ohrivanim zase ucinost
>motoru. Nevim co bylo ci nebylo u Warbece, ale prisavani ohrateho
>vzduchu od vyfukoveho potrubi na i felda nebo s105/120




Další informace o konferenci Hw-list