[OT:] pasy

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Červen 10 17:33:59 CEST 2008

|Od: "Jindrich Kubec" <kubecj@asw.cz>
|
| Takze kdyz ma manzelka Yarise s ABS, 7mi airbagama a NCAP 4.5 hvezdicky,
| tak se da cekat, ze s tim jezdi jako hovado? Zajimave myslenkove pochody...

Asi bude treba srovnat srovnatelne.
Myslim, ze i Vase zena by jela ve Skoda 120 opatrneji,
nez v oairbagovanem a dobre odhlucnenem Yarisu.

| ROFL. Jelikoz jsem katolik, nedam gumu na kolik. <g>

Ja katolik nejsem a moderni ochrany povazuji za hooodne uzitecne vynalezy ;-)
A rozhodne bych bez jejich asistence nektere casti sveho tela vyuzival
vyrazne mene, nebo alespon pod daleko vetsim stresem.

| A vedi to i ti ostatni, co vyjedou z protismeru pri riskantnim predjizdeni,
| ze na jiny auto nemate a jedete opatrne?

Zde mate bohuzel na 110% pravdu.

rollfree