[OT:] pasy

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Červen 10 16:07:43 CEST 2008

At 15:55 10.6.2008, Jaroslav Lukesh wrote:
>Stejnì jako cyklista s helmou a kdejakou ochranou jezdí podvìdomì
>riskantnìji ne¾ cyklista jen v plavkách, stejnì tak i øidiè v autì plném
>ochran, má blí¾e k hovadu.

Takze kdyz ma manzelka Yarise s ABS, 7mi airbagama a NCAP 4.5 hvezdicky,
tak se da cekat, ze s tim jezdi jako hovado? Zajimave myslenkove pochody...

>  Stejnì tak jsou i lidé promiskuitnìj¹í, èím víc
>"ochran" mají.¨

ROFL. Jelikoz jsem katolik, nedam gumu na kolik. <g>
Aneb jak si zduvodnit, ze sem 'lepsi' clovek na zaklade nikym nevyrcenych,
nesmyslnych a neoveritelnych predpokladu.

>Jestli¾e navíc vím, ¾e kdy¾ auto zlikviduji, jiné u¾ asi nebude, podvìdomì
>jezdím jinak, ne¾ kdybych si ka¾dý týden mohl poøídit nejnovìj¹í model
>nejbezpeènìj¹ího auta svìta.

A vedi to i ti ostatni, co vyjedou z protismeru pri riskantnim predjizdeni,
ze na jiny auto nemate a jedete opatrne?

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.