[OT:] pasy

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Červen 10 17:53:04 CEST 2008

Rollfree napsal(a):

> Asi bude treba srovnat srovnatelne.
> Myslim, ze i Vase zena by jela ve Skoda 120 opatrneji,
> nez v oairbagovanem a dobre odhlucnenem Yarisu.

Dovolim si tvrdit, ze zena pojede ve skodovce uplne stejne blbe jako ti
ostatni - 80 obec neobec, protoze ji to proste nepojede, tak prece nebude
na zacatku obce brzdit aby na konci nezrychlila. Zato v Yarisu pojede svych
90 a 50, protoze zmena rychlosti tomu autu necini problemy. A bude jezdit
pripoutana, protoze to za prve dela ve vsem a za druhe strasak airbagu
zabere i na cestu po vsi.

Ale hlavne ja zenu do S120 nepustim jako ji nepustim do W353 nebo do
barkasu, to at radsi jede autobusem, byt to je taky strep.

Standa