Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 13:34:34 CEST 2008

Ono at si doplnuji co je libo, ale zdrojaky by proste mely byt
kompilovatelne jak jsou. Ale mozna ze je to fakt myma rukama a neco jsem
nepostrehl. Pokud jsem ten trouba ja, budiz mi omluvou, ze ve snaze o
zdokonaleni sveho uhlikoveho mozku rvu do jeho utrob poznamky z
megabajtu datasheetu a mozna uz ma na nejaky cas dost ;).

--
Jiri Bezstarosti