Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Červen 10 13:18:21 CEST 2008

> Co to znamena "vykompilovat"? Ja jsem normalne s PIC32 udelal par
> zkusebnich aplikaci a bez nejmensich problemu to slo zkompilovat
> (vykompilovani jsem tedy nezkousel) a spustit a bezelo to a makalo.

On mysli vykompilovat kompilator (C32) - povodom je totiz GCC, takze by
mal byt k dispzicii ako free. Ak som dobre pochopil z diskusii na webe,
microchip ho doplnil o nejake veci a tie uz k dispozicii nie su (v
zdrojakoch, ktore sa daju stiahnut). Preto zan treba platit...

j.