Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Úterý Červen 10 13:46:29 CEST 2008

Na microchipackom fore sa da stiahnut hlavickovy subor, ktory nahradza
tie ich platene kniznice, ale vysledny subor je potom bez inicializacie
procesora a vsetkych tych veci co robi GCC v suboroch crt*
ale ide to tym padom presne podla pravidiel opensource :)

Jaro