[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 10 09:39:21 CEST 2008


V jedne knizce o letecka medicine je pekne popsan subjektivni ucinek
pretizeni, snad jsem ty cisla moc nepopletl

2 g - netrenovany clovek pocituje ztizene dychani
5 g - netrenovany clovek neni schopen pohybu
6 g - trenovany pilot musi vynakladat zvysene usili na ovladani letadla
8 g - netrenovany clovek ztraci vedomi
9 g - pro trenovaneho pilota je obtizne ovladat letadlo
15 g - trenovany pilot ztraci vedomi
27 g - Gagarin ztraci vedomi

Ales Prochaska

> Ted naposled myslim kovalainen pri F1 jak mu bouchla ta pneumatika
> a trefil tu barieru tak pry mel max pretizeni 36g :)) 
>  
> John Strap v roce 1953 prezil dobrovolne pretizeni 46g a experiment
> pry zastavili pac mu prosakovala krev kuzi :) a jen se mu odloupla sitnice v oku .

> Navic v te F1 je to opravdu soubor mnoha opatreni co zvysuji
> bezpecnost a jak jde videt tak to funguje.
>  
> snehulak






Další informace o konferenci Hw-list