[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)
Ales Prochaska
prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 10 09:39:21 CEST 2008
V jedne knizce o letecka medicine je pekne popsan subjektivni ucinek
pretizeni, snad jsem ty cisla moc nepopletl
2 g - netrenovany clovek pocituje ztizene dychani
5 g - netrenovany clovek neni schopen pohybu
6 g - trenovany pilot musi vynakladat zvysene usili na ovladani letadla
8 g - netrenovany clovek ztraci vedomi
9 g - pro trenovaneho pilota je obtizne ovladat letadlo
15 g - trenovany pilot ztraci vedomi
27 g - Gagarin ztraci vedomi
Ales Prochaska
> Ted naposled myslim kovalainen pri F1 jak mu bouchla ta pneumatika
> a trefil tu barieru tak pry mel max pretizeni 36g :))
>
> John Strap v roce 1953 prezil dobrovolne pretizeni 46g a experiment
> pry zastavili pac mu prosakovala krev kuzi :) a jen se mu odloupla sitnice v oku .
> Navic v te F1 je to opravdu soubor mnoha opatreni co zvysuji
> bezpecnost a jak jde videt tak to funguje.
>
> snehulak
Další informace o konferenci Hw-list