[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červen 10 08:55:29 CEST 2008


Jeste doplnim malou ukazku jak to pusobi :)

http://www.bestofyoutube.com/video.asp?videoid=298

snehulak

2008/6/10 Snehulak <snehulak@gmail.com>:

> Ja bych se bal toho zpomaleni a pretizeni ze zpomaleni . V tele to vetsinou
> udela peknou paseku a kdyz vam prdne nejaka aorta v tele tak to nevydychate
> :) Jde jen o to jakou dobu a jak velke to pretizeni je .
>
> Ted naposled myslim kovalainen pri F1 jak mu bouchla ta pneumatika a trefil
> tu barieru tak pry mel max pretizeni 36g :))
>
> John Strap v roce 1953 prezil dobrovolne pretizeni 46g a experiment pry
> zastavili pac mu prosakovala krev kuzi :) a jen se mu odloupla sitnice v oku
> .
>
> Navic v te F1 je to opravdu soubor mnoha opatreni co zvysuji bezpecnost a
> jak jde videt tak to funguje.
>
> Ted jsem chvilku hledal na wikipedii a nekdo prezi 200g :) To uz je celkem
> neuveritelne .
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/G-force
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Kenny_Br%C3%A4ck
>
> snehulak
>
> 2008/6/10 Zdenek <zdej@atlas.cz>:
>
>> Ono se to asi musi resit komplexne. Samotne pasy bez vhodne sedacky asi
>> nejsou takovym prinosem. Ve F1 maji take prilby a kombinezy odolne proti
>> ohni. Co kdyby nekdo uhorel po nehode jen proto, ze se vcas nevyprostil
>> z 5-bodoveho pasu?
>>
>> Zdenek
>>
>> Ales Prochaska napsal(a):
>> > To je jedna z veci ktere mi vrtaji hlavou - proc automobilky nenabizeji
>> > aspon volitelne 5bodove pasy. Clovek by se do nich musel trochu
>> > sloziteji cpat ale zase by byla trochu lepsi sance na preziti. Nebo mi
>> > to tak aspon pripada, kdyz v F1 omlati auto ve dvoustovce o betonovou
>> > zed a jeste z toho sam vyleze...
>> >
>> > Ales Prochaska
>>
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20080610/45223e13/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list