[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)
Ivan Kiss
Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Úterý Červen 10 09:57:50 CEST 2008
nieco o pretazeni:
http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=1241&kategorie=3
IK
AP> V jedne knizce o letecka medicine je pekne popsan subjektivni ucinek
AP> pretizeni, snad jsem ty cisla moc nepopletl
AP> 2 g - netrenovany clovek pocituje ztizene dychani
AP> 5 g - netrenovany clovek neni schopen pohybu
AP> 6 g - trenovany pilot musi vynakladat zvysene usili na ovladani letadla
AP> 8 g - netrenovany clovek ztraci vedomi
AP> 9 g - pro trenovaneho pilota je obtizne ovladat letadlo
AP> 15 g - trenovany pilot ztraci vedomi
AP> 27 g - Gagarin ztraci vedomi
AP> Ales Prochaska
>> Ted naposled myslim kovalainen pri F1 jak mu bouchla ta pneumatika
>> a trefil tu barieru tak pry mel max pretizeni 36g :))
>>
>> John Strap v roce 1953 prezil dobrovolne pretizeni 46g a experiment
>> pry zastavili pac mu prosakovala krev kuzi :) a jen se mu odloupla sitnice v oku .
>> Navic v te F1 je to opravdu soubor mnoha opatreni co zvysuji
>> bezpecnost a jak jde videt tak to funguje.
>>
>> snehulak
Další informace o konferenci Hw-list