Akceleromert

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červen 6 01:01:25 CEST 2008

Nuz opytaj sa vo Freescale. Ja nekecam. A ak neklamali oni a tomu neverim, tak je to tak...

Ten senzor meral 3-osovo. V klude mali 2 osi vystup 0 + sum a 3. os mala 1 + sum. Ta jednotka bola 1G, t.j. gravitacne zrychlenie, ktore je _podstatne_ odlisne od nuly. Chalpik to otocil tak, aby ina os smerovala dole a vystupy sa zmenili na ine dva nulove a treti jednotkovy. Toto predvadzali s tym cipom nazivo, nie z powerpointu.

Ako casto vyhodnocuju vystupy, resp. ako je to energeticky narocne, to nezaznelo.

miro