Akceleromert

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 5 21:40:51 CEST 2008

No iPhone nema asi akcelerometr ale spis gmetr nebo jak se tomu nadava -
nicmene chodi v kazde poloze - je jedno jak jej natocim a z jake strany
na nej koukam.
Prave na nem syn masti tu hru labyrint s tou kulickou. Je tam i moznost
kalibrace senzoru - kde si nastavis vodorovnou polohu (neco jako
bublinka ve vodovaze pro kazdy smer). Kazdopadne je to skutecne mereni
ne jen on/off.
Ten senzor je moc fajn protoze na zaklade nej se upravuje pomerne dost
veci v aplikaci - hlavne orientace polozek a zpusoby zobrazeni.

Ve fotaku senzor mam take, ale tam nevim zda je to jen nejaky on/off
nebo "analogovy" - pouziva se jen pro natoceni udaju na displeji a
zaznam do exif pri foceni.

Radek Vicek