Akceleromert

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červen 6 01:07:32 CEST 2008

Ano, presne takuto prezentaciu mali nazivo na tom seminari. DPS s akcelerometrom + ZigBee + malou baterkou mal chlapik v ruke a prijimac + PC s vizualizacnym SW (a projektorm) bol na stloe. Predvadzali vsetky tie moznosti, co som popisal vo svojom prvom maili. Dema boli z PC, ale senzor bol realny a chovanie tych vizualizacii priamo ovplyvnoval.

miro