Akceleromert

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Červen 5 18:35:32 CEST 2008

Bol som na seminari Freescale, kde jednou z prednasok boli prave 3-osove akcelerometre. Priklady vyuzitia, ktore mi utkveli v pamati:

-notebook: vyhodnotenie volneho padu - zaparkovanie hlaviciek HDD
-mobily, PDA a pod: ovladanie menu jednoduchym naklonom (naklonim k sebe - pohyb po polozkach dole a naopak)
-vseobecne detekcia kradeze (elektronika, exponaty atd) - jednoducho sa detekuje pohyb
-otacave casti: meranie rychlosti otacania

Mozno si este spomeniem, bolo toho viac..

miro