normy pro zkusebny

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 2 12:48:43 CEST 2008

Ono je to hlavne v tom jestli se jede striktne s cilem dodrzet normy
nebo bezpecnost :-) Obvykle se to pozna podle prvni vety toho
certifikatu. Bud je tam napsano "Ja, komisar XY osvedcuji, ze podle
meho nejlepsiho vedomi a svedomi je zarizeni schopne bezpecneho
provozu" atd. nebo je tam uvedeno, ze ustav 0123 neshledal odchylky od
parametru predepsanych normami. Uz jsem zazil oboji a myslim, ze to
EU-formalni je pro vsechny strany horsi.

Ales Prochaska