normy pro zkusebny

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 2 20:28:47 CEST 2008

 2.6.2008, 20:22:05
dobry den

Ja ziji v presvedceni, ze normy byly vymysleny a zavedeny prave pro
to, aby si kde kterej genius nemohl vymyslet co ho napadne. Byt podle
jeho nejlepsiho vedomi a svedomi. A ze se to celkem dost osvedcilo.
No, asi mne zase postihnul ten muj nedostatek flexibility.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz