Re:normy pro zkusebny

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Červen 2 12:13:22 CEST 2008

Ja jsem slysel jak to chodi v Kanade. Zkusebni komisar tam ma pry velke pravomoci.
Treba zarizeni musi vydrzet 2000V - vyhovi ale pri 2100V nastane pruraz.
Komisar ukonci zkousku jako nevyhovujici protoze v seriove vyrobe muze dojit
k rozptylu parametru a neni jiste jestli takove zarizeni tech 2000V vzdy snese
(ty hodnoty jsem si vycucal z prstu, nevim jake napeti nad predepsanou
hodnotu to zarizeni musi vydrzet).
A neni odvolani.