OT: Bezostysny plagiat na webu

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Pondělí Červen 2 10:39:30 CEST 2008

Dobry den,

s autorem techto stranek jsem mel jiz take neprijemnou zkusenost. Pote
co jsem nahodou narazil na jeho strankach na moje 1:1 okopirovane
clanky, poslal jsem mu mail aby tam alespon uvedl zdroj a pridal odkaz
ke me na stranky na original clanku, aby mel zajemce o stavbu zarizeni
pristup k aktualizovanym informacim.

Odpoved nedorazila, ale clanky tusim zmizely cele.

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz