OT: Bezostysny plagiat na webu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 2 10:30:29 CEST 2008

Zdravim,
  tak nejak jsem brouzdal a narazil tady na tohle:
http://www.elektronikacz.ic.cz/Data/zarivka.html
  Ty stranky mi pripadaly nejake povedome. Sel jsem na
http://www.pavouk.org/hw/lamp/index.html#schemata_a_fotografie
  a vskutku, jako by jedny druhym z oka vypadly. Jenze:
  - Pavoukovy stranky jsou vybaveny menu, maji obrazky v png a cestinu
  - Ty druhe stranky maji tytez obrazky v rozpitem jpg, menu chybi, cestina
    tez
  Nebo:
  - Ten prvni odkaz jsem musel uvest tak, jak je, protoze tato stranka se
    normalne zobrazi jen jako frame v "hlavnim" webu, kde jsou vsude prazdne
    reklamni plochy a autor laka inzerenty, aby mu tam nejakou reklamu dali
  - Pavoukovy stranky zadne reklamy neobsahuji, nebot jsou to stranky delane
    ze zajmu a ne za ucelem prospechu.

  Ty plagiatorske stranky podle vseho existuji jiz 2 roky, ale reklama tam
neni zadna, jen prazdne plochy, zda se, ze autor ve sve snaze nebyl uspesny.
Zajimave je, ze v tom ukradenem clanku je na konci uvedeno "Autor: ???", coz
mi prijde divne, protoze Pavouk se na svem webu neskryva a hned prvni odkaz
"o autorovi" na jeho strankach dava dostatecne jasne najevo, o koho jde :-).

Tak nevim. Kazdopadne jsem chtel jen upozornit na to, ze bezostysne kradeni
weboveho obsahu jeste ani zdaleka neni za nami. Pokud by snad byl autor
techto stranek mezi ctenari konference, tak ho timto prosim o vyjadreni, co
si o tom mysli :-).

S pozdravem Pavel Troller