OT: Bezostysny plagiat na webu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Červen 2 10:46:57 CEST 2008

To je klasika.
Nase byvala konkurence (silesnet) udelal portal moucha.cz  ,  nektere
obrazky po kliknuti na tomto pocestenem portale (zapometlivost
webmastera) obsahovaly dokonce odkazy na saloon.com  , ktery byl v te
sobe vernou kopii ;-) jen odkazy byly v cestine.........takze se sam
usvedcil, ale nevim o tom , ze by neco musel menit, moucha.cz ma stejny
design, jako tenkrat saloon.com

LK