OT - rozliseni obrazovky PC

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Neděle Červen 1 11:39:07 CEST 2008

At 11:26 1.6.2008, Jan Galuszka wrote:
>Jake rozliseni ... sirku stranek doporucujete ?
>
>Moje cilova skupina jsou technici, obchodnici , lide pohybujici se v
>obdobne branzi jako zdejsi osazenstvo.
>Nechci uvazovat o skupine ctenaru na rozliseni 640x400 nebo na vracich PC
>a zatim se bavime o variante pro stolni pocitace, notebooky .. zatim PDA
>ignoruji.

Firemni stranky (celosvetove, domaci+firemni):
50% 1024x768
10% 800x600
40% 1280x800 a vyssi

Firemni forum (celosvetove, domaci+firemni):
36% 1024x768
6% 800x600
58% 1280x800 a vyssi

Moje fan stranky (CR/SR tvori 95% navstevniku, domaci uzivatele)
32% 1024x768
2% 800x600
66% 1280x800 a vyssi (35% 1280x1024)

Me z toho vychazi, ze bych delal 1024x768.
BTW: Proc tam nemate/nedate Google analytics, tam byste se proste podival
na Visitors/Capabilities/Screen Resolutions a mate vymalovano... ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby 2008 Brno.