OT - rozliseni obrazovky PC

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Červen 1 11:26:47 CEST 2008

Zdravim,

prave pripravuji novou grafickou podobu portalu www.elektronika.cz a jelikoz vystavujeme na ELECTRONICA Mnichov na podzim, tak po prazdninach bych chtel spustit anglickou verzi.

V poslednich letech jsem pri volbe rastru stranek vychazel z toho, ze nejvice pouzivane rozliseni je 1024*768 a stranky jsem psal pouze pro toto rozliseni. Nyni monitory hodne slevnily a rozsiruji se dalsi  formaty.

Nyni jsem v uvahach, jakou sirku stranky nastavit.

Ono je moznost volit rozliseni dle nastaveni ctenarova monitoru, ale toto zbytecne komplikuje pripravu grafiky a rozlozeni stran  ... takze toto NECHCI

Muj dotaz do plena je:

Jake rozliseni ... sirku stranek doporucujete ?

Moje cilova skupina jsou technici, obchodnici , lide pohybujici se v obdobne branzi jako zdejsi osazenstvo.
Nechci uvazovat o skupine ctenaru na rozliseni 640x400 nebo na vracich PC a zatim se bavime o variante pro stolni pocitace, notebooky .. zatim PDA ignoruji.

Predem diky za nazory

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě, oddíl C, vložka 7862