OT - rozliseni obrazovky PC

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červen 1 17:26:59 CEST 2008

> Ono je moznost volit rozliseni dle nastaveni ctenarova monitoru, ale toto zbytecne komplikuje pripravu grafiky a rozlozeni stran  ... takze toto NECHCI

Zdravím,
  a to je právě ta CHYBA. Myšlenka WWW byla, aby se stránka vždy přizpůsobovala
rozměrům a jiným vlastnostem monitoru (možnost/nemožnost grafiky, kódování
atd.).
  Ano, bude to pracnější, třeba až natolik, že si pomocí JS zjistíte rozlišení
uživatelovic monitoru a redirectnete ho na tu správnou variantu stránek, kterou
pro tento účel připravíte, ale to je opravdu mezní případ.
  Za sebe: V práci 2048x1680, doma 1680x1200, 1680x1050, 1400x1050, 1280x1024.
Mám tu 4 počítače a jak vidíte, každý má jiný monitor a tím i rozlišení.
  Prosím, zvažte znovu své rozhodnutí. Mnoho uživatelů to ocení.

  S díky a pozdravem
     Pavel Troller