SIL: Pojistky a nadproudova ochrana

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Úterý Červenec 29 07:23:55 CEST 2008

K tomu jednomu závitu bych to viděl tak, že když vezmu klešťák, tak mi vodič
taky vstupuje jednou do kleští. To samý je třeba u PSV metrů, taky tam koax
jde skrz toroid a říká se tomu 1 závit.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 28, 2008 5:58 PM
Subject: Re: SIL: Pojistky a nadproudova ochrana

Hezke odpoledne,

    tak jsem tentokrat nemela pravdu, no nevadi, budu si to pamatovat.

    Prevod trafa je na nem napsany 150A/1A, takze jeden zavit je jen
prostrceny drat skrz diru v trafu? Zitra se pokusim podivat na stitek,
pokud na trafu je. 30kW prikonu je v technicke dokumentaci stroje,
stitek motoru je ponekud necitelny za ty roky provozu.

    Kdy vyleti pojistky nevim, protoze jsem u toho nikdy nebyla a
obsluha si toho nevsimne, protoze "od toho to je preci automat a ja mam
jine starosti nez koukat na svetylko od kompresoru". Jinak motor se
rozbiha do odlehceneho kompresoru, pokud z nejakeho duvodu nedojde k
odlehceni, 100% vyleti pojistky, ale vetsinou vsechny tri. Odlehcovani
vsak funguje dobre.

    Takze budu jeste badat co s tim muze byt. Ono to totiz vyleti jen
obcas, ale preci jenom dosti casto na to, aby mi to vrtalo hlavou. Behem
mesice trikrat nebo ctyrikrat vymena pojistek, to neni zrovna normalni
situace.

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz