ARM pocet instrukcii

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Červenec 26 14:56:32 CEST 2008

Ahoj,

vdaka za vysvetlenie. Kedze nemam ziadny ARM starter-kit po ruke, zatial len
uvazujem... Takze, ked ma nejake to demo obmedzenie na 32kB debug, tak to je
16k alebo 8k instrukcii? Ja aj tak viac potrebovat nebudem, algorytmus
ostane ten isty, akurat sa zrychli aritmetika.

Z RAM to bude asi podobne, ale to si potom niekde vyhrabem nejaku tu
brozurku o optimalnom navrhu datovych struktur...

A.