ARM pocet instrukcii

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červenec 26 15:33:08 CEST 2008

No ja si myslim, ze 32kB je 32 kilo Byte, takze kolik je to instrukci,
by melo byt fuk ;). Mam takhle omezeny RLink, protoze neomezena verze
stoji snad 8x tolik, coz je pro prvni pokusy uz dost a nakonec koupit se
da plny i potom a ta investice za omezenou verzi je v tom pak
zanedbatelna. Takze kdyz mam STM32 (Cortex-M3) s 32kB FLASH, tak omezeni
nemam zadne a mohu si tam delat co chci. Alespon tak to chapu ja. Jeste
jsem ani 32kB u STM32 nepouzil, mam zapojen jen jeden kousek, se kterym
jsem si trosku hral, takze na omezeni jsem ani zatim narazit nemohl.

Jestli mohu poradit, kus obycejneho JTAGu a nejaky ARM7TDMI, jsou zde:
http://shop.snailinstruments.com/index.php?main_page=index&cPath=68_117_120
Nainstalovat YAGARTO:
http://www.yagarto.de/
a jedem ;).

Kdyz se to odklada, clovek stale premysli co by a jak by. Kdyz jsem to
tehle vody skocil, velice rychle jsem se naucil plavat, nejdriv alespon
cubicku ;). A protoze tady se snadno pise v C a prikladu je take dost,
clovek se k prvnimu vysledku prokouse velice rychle.

--
Jiri Bezstarosti