oprava videa

RTE rtepema@mbox.vol.cz
Úterý Červenec 22 13:13:44 CEST 2008

Zdravim vsechny.
Asi po roce jsem vytahl video Mitsubishi HS-561V(EE). Zasunu kazetu,
pasek se vytahne z kazety, navine se na buben a a na konci se ma uplne
odblokovat levý unaseci trn. Misto toho se ozve skuceni hnaciho motorku
a po cca 5 vterinach se paska vrati do kazety. To vse jak pri
prehravani, tak pri rychlem previjeni vpred i vzad. Vypada to, ze
mechanismus nedojede až do konce (zavada se asi objevila uz pred rokem,
delalo to vsak jen s nekterymi kazetami a tak jsem je prohlasil za
vadne). Za boha nemuzu najit, kde je nejaky koncovy spinac ci opticke
cidlo, abych to posteloval. Nema nekdo radu?

Dik.

  Petr Marik