Encoder/Decoder datoveho toku pro FPGA

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červenec 22 11:28:57 CEST 2008

Pekne dopoledne vsem.
Rad bych se zeptal jestli by mi nekdo nepomohl najit kombinaci encoderu
a dekoderu pro seriovy bitovy tok do FPGA. Jedna se o prenosove
rychlosti 125 Mbps na vstupu a 155 Mbps na vystupu enkoderu do kanalu.
Encoder bych si zvladl udelat sam, ale problem je v tom ze se do streamu
museji pridavat synchronizace paketu pro zpracovani v dekoderu, tak aby
mi vystupni blok dat vylezl ve stejne podobe jako vstoupil do enkoderu.
Navic jde o standardni prenos bez hodinoveho signalu, takze by enkoder
zaroven mel plnit funkci scrambleru kvuli jednotce obnovy hodin = dalsi
synchronizace. Nejlepe kdyby system obsahoval i synchronizaci prubeznou
uvnitr paketu, aby se dekoder dokazal chytit co nejdrive, ale to uz bych
chtel asi prilis.
Ne ze by to neslo napsat, ale podle vseho na to mam asi tak 5h casu, vic
se tomu venovat nemuzu a kdyz to nedopadne, tak bude kanal bez kodovani,
coz by byla celkem skoda. Muj odhad je ze bych na to potreboval tak
mesic, za takto kratkou dobu nejaky slusny dekoder s pozadovanymi
parametry nezvladnu. Na priohnuti nejakeho _odzkouseneho_ designu by mi
ten cas stacil.
Mohl by mi tedy nekdo poradit kam se podivat?

Tosa