oprava videa

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Úterý Červenec 22 14:05:48 CEST 2008

Nevim presne to cislo oznaceni, ale vypada to ze mam uplne stejnej kousek s
uplne stejnou chybou :-)
Pred lety mi to zaclo delat a v servisu vymenili MODESWITCH. Bily kolecko
nekde pod mechanikou.
Zadna optika, jen hnusne kontakty ktere zoxiduji a zacnou zlobit presne jako
Vam a me.
Da se v pohode koupit novy. Hledejte Mitsubishi a modeswitch

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "RTE" <rtepema@mbox.vol.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 22. července 2008 13:13
Předmět: oprava videa

Zdravim vsechny.
Asi po roce jsem vytahl video Mitsubishi HS-561V(EE). Zasunu kazetu,
pasek se vytahne z kazety, navine se na buben a a na konci se ma uplne
odblokovat levý unaseci trn. Misto toho se ozve skuceni hnaciho motorku
a po cca 5 vterinach se paska vrati do kazety. To vse jak pri
prehravani, tak pri rychlem previjeni vpred i vzad. Vypada to, ze
mechanismus nedojede až do konce (zavada se asi objevila uz pred rokem,
delalo to vsak jen s nekterymi kazetami a tak jsem je prohlasil za
vadne). Za boha nemuzu najit, kde je nejaky koncovy spinac ci opticke
cidlo, abych to posteloval. Nema nekdo radu?

Dik.

  Petr Marik