Re: E-bay - je to normální ?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Leden 14 16:45:32 CET 2008

Ja mam pomerne pomale pripojeni a vyhral jsem pres 50 aukci. Nevidim
problem.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 14, 2008 2:39 PM
Subject: RE: E-bay - je to normální ?

Ale kde je teda problém? Chci za ten předmět dat "nejvíce", tak tam prostě
přihodím svoji maximální částku. No a pak to prostě někdo přebije, protože
za ten předmět chtěl dat více než moje nejvíce. A je jedno, jestli to udělá
450ms před koncem nebo 10 hodin před koncem.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death