E-bay - je to normální ?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Leden 14 15:03:32 CET 2008

> Ale kde je teda problém? Chci za ten předmět dat "nejvíce", tak tam
> prostě přihodím svoji maximální částku. No a pak to prostě někdo
> přebije, protože za ten předmět chtěl dat více než moje nejvíce. A
> je jedno, jestli to udělá 450ms před koncem nebo 10 hodin před
> koncem.

Podla mna to nieje jedno, prave ide aj o ten cas. Funguje tu totiz
este efekt zmeny spravania na zaklade zmenenych podmienok. V danom
case mam maximum povedzme 3037 korun. Ked ma niekto prebije o 10
korun, tak proste svoje rozhodnutie prehodnotim a pridam este 20.
Zmenili sa podmienky, zmenil som maximum. A zase, protivnik ma cas
reagovat...

Slavo T.