Re: E-bay - je to normální ?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Leden 14 14:47:05 CET 2008

Ale kdyz si date vcas dostatecne vysokou nabidku (svoje maximum, co
jste ochoten dat), tak je jedno, ze nekdo v posledni tisicine sekundy
odesle svoji nabidku. Bude-li ta nabidka nizsi, je predmet vas.
Bude-li ta nabidka vyzsi, tak je to tak jako tak vic, nez jste byl
ochoten dat vy, je tudiz snad uplne jedno, jesli tam ta nabidka visela
uz tyden, nebo jestli se objevila v posledni tisicine, ne?
Ja treba na posledni tisicinu nehraju, dam si klidne tyden predem svuj
strop a pak cekam az na mail na konci - vyhral/nevyhral. Na danou
stranku se stejne do te doby nepodivam. A je mi zcela burt, jestli mne
prekonaj sekundu po me nebidce nebo sekundu pred koncem aukce. Proste
opravdu jde jen o castku, kterou je nekdo ochoten dat. Ne o cas kdy ji
je ochoten dat:)
Marek