Re: E-bay - je to normální ?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Leden 14 15:12:46 CET 2008

At 14:47 14.1.2008, Marek Sembol wrote:
>Ale kdyz si date vcas dostatecne vysokou nabidku (svoje maximum, co
>jste ochoten dat), tak je jedno, ze nekdo v posledni tisicine sekundy
>odesle svoji nabidku. Bude-li ta nabidka nizsi, je predmet vas.
>Bude-li ta nabidka vyzsi, tak je to tak jako tak vic, nez jste byl
>ochoten dat vy, je tudiz snad uplne jedno, jesli tam ta nabidka visela
>uz tyden, nebo jestli se objevila v posledni tisicine, ne?
>Ja treba na posledni tisicinu nehraju, dam si klidne tyden predem svuj
>strop a pak cekam az na mail na konci - vyhral/nevyhral. Na danou
> [...]

Tenhle predpoklad vypada logicky, ale srazi se s nelogickym chovanim
gambleru ;-))

Tj. kdyz dam tyden pred koncem svuj limit, tak muzu bejt gamblerem
prebidovanej - strka tam tak dlouho vyssi castky, az me prebiduje.

Kdyz tutez castku strcim vterinu pred koncem, nedam gamblerovi sanci ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.