RE: E-bay - je to normální ?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Leden 14 14:17:39 CET 2008

proste bavi.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Monday, January 14, 2008 1:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: E-bay - je to normální ?

Protoze smyslem aukce by melo byt tu vec vydrazit a tudiz by aukce mela
trvat tak dlouho, jak dlouho jsou ochotni lide prihazovat. Kdyby nebylo
prihozeno v posledni vterine, tak by drazba treba jeste pokracovala a
prodalo by se to jeste za vic a majitel by vice videlal a dostal by to ten,
kdo to skutecne nejvice chce. Me to prijde podobne eticke, jako kdyz treba
exekutor vyhlasi drazbu zabaveneho majetku tak, ze se tam stihnou dostat jen
predem urceni lide ale verejnost ne (kdysi to bylo v obcanskem joudovi nebo
kde).
Eticka aukce by mela byt verejna a koncit az se prestane prihazovat. A to
plati pro jakoukoliv takovouto akci at uz elektronickou nebo osobni.

Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz