Re: E-bay - je to normální ?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Leden 13 20:05:41 CET 2008

Cílem aukce, bohužel pro kupujícího, je dosažení co nejvyšší ceny za
nabízený předmět, pokud pomineme přihazování na vlastní aukci(za což bylo v
Americe odsouzenou už dost lidí) a různé podvůdky za účelem marketingu, je
myšlenka aukce naprosto legitimním vztahem, prodávající-kupující. Je ale
pravda, pokud je provozovatel dostatečně "velký", že může si dovolit zvolit
různá pravidla, ale to už je poněkud mimo.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Saša Svobodová
  To: HW-news
  Sent: Sunday, January 13, 2008 7:50 PM
  Subject: Re: E-bay - je to normální ?

  Hezký večer,

      na Aukru se to děje také. A 10 sekund je ještě dosti hodně veliký
  čas. Já takhle prohrála dost aukcí i o jednu jedinou sekundu.

      Podle mého názoru je to neetické, ale i tady mi spousta lidí
  vysvětlila, že to etické je.

      Na Aukru se to jmenuje "Automatické příhozy", na E-bay to bude něco
  podobného.

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186