Jak prodat LEDku za 17 tis. bez DPH

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Neděle Leden 13 13:01:00 CET 2008

Téměř jistě budou kalkulovat s tím menším průměrem, tedy 9cm. Když to
takhle propočtu, tak mi vychází ledka s vyzařovacím výkonenm cca 763lm,
což teda klobouk dolů, zvlášť když to nemá topit. U toho 25 kola by to
muselo být skoro 6klm. Spíš bch to odhadoval na špatné posunuté
desetinné místo při výpočtu před dodáním materiálů k tisku. 80lm je
přece jen reálnější hodnota. Tak jak tak, poslal bych to na čoiku, smrdí
to matením zákazníka.

T.V.