Jak prodat LEDku za 17 tis. bez DPH

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Leden 14 07:01:02 CET 2008

tak nakonec nepocital, ale meril ...
vzal jsem v praci luxmetr a bastl s 3W luxeonem "LED LUXEON III STAR 3W bílá 5500K 65lm@700mA 3-4,5V 160°" .
koupil jsem si k nemu v gme 30° reflektor, ktery jsem
jen tak v ruze s tim bastlem podrzel na cidlem luxmetru
ve vzdalenosti cca 5-6cm, tak pri proudu 350mA jsem tesne
prekrocil rozsah luxmetru 20000lx. tedy prostor k dosazeni
120 000lx tu urcite je. pouzit cree misto luxeon, zvednout
proud na tech 700/povolenejch 1000mA, pouzit 5W/10W provedeni.
tak hlavne ze udaj o luxech je realnej a at si to prodavaj za
kolik chtej :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Sunday, January 13, 2008 11:49 AM
To: HW-news
Subject: RE: Jak prodat LEDku za 17 tis. bez DPH

no nasel jsem nejaky vysvetleni na http://www.volny.cz/diody/html/data.html a podle tech stranek je 1lx = llm na 1m2. tak jsem jen tak orietacne spocital ze 200lm na 25cm bude cca (1m2/plocha kruhu 25 cm)x200lm je asi 4700lx.
tam asi ale bude nejakej zadrhel s 1m2/490cm2 :-).
treba me nekdo vzdela, predem dekuji :-) s luxeonama a spol si ted hraju, tak me to celkem zajima.
tomik.