Jak prodat LEDku za 17 tis. bez DPH

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Leden 13 11:49:24 CET 2008

no nasel jsem nejaky vysvetleni na http://www.volny.cz/diody/html/data.html a podle
tech stranek je 1lx = llm na 1m2. tak jsem jen tak orietacne spocital ze 200lm
na 25cm bude cca (1m2/plocha kruhu 25 cm)x200lm je asi 4700lx.
tam asi ale bude nejakej zadrhel s 1m2/490cm2 :-).
treba me nekdo vzdela, predem dekuji :-)
s luxeonama a spol si ted hraju, tak me to celkem zajima.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, January 13, 2008 10:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak prodat LEDku za 17 tis. bez DPH

Nepocital jsem to sice, ale myslim si ze jedna cree to zvladne. Mam tady baterku kterou jsem na Cree Q5 updatoval - vystup z baterky ma prumer 22mm bez jakekoliv cocky jen s parabolou.

Ted jsem zkousel presviti halogenovou spotovou zarovku Halolux od Osramu o vykonu 60W. Obe jsem namiril na bilou zed. Zarovku ze vzdalenosti 25cm a baterkou jsem svitil na stejne misto. Intenzita se srovnala az ze vzdalenosti 3m!!! Porovnavam jen ten nejasnejsi stred (jsou tam tri soustredne zony), ktery ze vzdalenosti 2m dela krouzek cca 20cm.

Takze pokud by se pouzila nejaka cocka a soustredilo se to na maly bod nemel by byt problem. Jednotka lux totiz neni vazana na plochu.

Radek Vicek
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice