OT: Dobirka na Slovensko

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Sobota Leden 5 13:40:57 CET 2008

Kdysi jsem takhle něco posílal soukromě a normálně to přijde cca za
týden a peníze si pak vyzvednete na poště v CZK (nebo vám je možná
pošlou i na účet to nevím). A clo se rozhodně neplatí od té doby co jsme
v Unii a DPH si oni případně odvedou na Slovensku. Akorát ten papír, co
se musí na balík nalepit je celkem velkej (cca A5) a tudíž musí být i
balík samotný minimálně těchto rozměrů a pokud to chcete pojistit tak se
na něj ještě musí nalepit taková A4, takže nejdou posílat žádné krabičky
od sirek. Ale možná je to už dneska jinak.

OH